Het tweede model komt uit in 1986. Onder de inklapbare koplampen is nu een venstertje gemonteerd zodat er lichtsignalen met ingeklapte koplampen kunnen worden gegeven. Met een inhoud per kamer van 654cc en met twee injectoren per kamer bedraagt het motorvermogen nu 150 pk. De starre achteras is vervangen door het ‘Dynamic Traction Suspension System’ waarbij d.m.v. een ‘zwevende’ naaf de sporing van de auto zich aanpast aan verschillende belasting. Kenmerkend is dat twee gescheiden enkele uitlaten de achterzijde sieren. De voorste remschijven zijn inmiddels voorzien van een dubbele veerklauw.
In 1987 komt in Nederland een Turbo-versie, genaamd Turbo II, op de markt. Voorzien van een intercooler levert deze 180 pk en een topsnelheid van 230 km p/u. Naast een basismodel is er nu een GLS uitvoering zonder turbo en de Turbo II uitvoering. Deze laatste twee zijn uitgevoerd met ABS, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging, lederen bekleding, spoilers, aluminium velgen, katalysator en airco. In 1989 komt er een cabrioletversie op de markt. In Nederland wordt deze alleen geleverd met een 200 pk Turbo motor die inmiddels ook in de gesloten versie ligt. De non-turbo komt een jaar later te vervallen. In 1990 wordt er een facelift doorgevoerd. Andere voorspoilers, sideskirts, ronde achterlichten en naast airco ook nog een schuifdak maken de auto nog luxer.